Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6164
Назва: Доцільність застосування маркетингу для забезпечення розвитку підприємства при трансформаційній економіці
Інші назви: Expediency of application of marketing for maintenance of development of the enterprise at transitive to economy
Автори: Нехай, Вікторія Василівна
Нехай, Виктория Васильевна
Nekhai, Viktoriia
Ключові слова: витрати;маркетинг;прибутковість;промисловість;функції;керування;ефективність;costs;marketing;profitableness;the industry;functions;management;efficiency
Дата публікації: 2010
Серія/номер: Экономика Крыма;№ 4 (33) (С. 331-335)
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття є результатом дослідження питання оцінки доцільності застосування маркетингу на підприємстві, представляє розрахункові показники, що характеризують роботу всього підприємства й служби маркетингу, зокрема . EN: Article grows out of research of a question of an estimation of expediency of application of marketing at the enterprise, represents the settlement indicators characterizing work of all enterprise and service of marketing, in particular.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/6164
Розташовується у зібраннях:кафедра Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
7...... Ек Криму листопад 2010.pdf458.44 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.