Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5588
Назва: Управління корпоративною репутацією підприємства у контексті світової тенденції соціалізації бізнесу
Автори: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Ключові слова: корпоративна репутація;соціалізація бізнесу;бізнес;дослідження
Дата публікації: 2008
Серія/номер: Соціально-економічний розвиток України: європейський вибір: зб. наук. пр. учасників VІІІ Міжнар. наук. конф. молодих учених та студентів, 17-18 трав. 2008 р.: у 2 ч.;Ч. 1 (С. 118-120)
Короткий огляд (реферат): Наводяться результати дослідження світових тенденцій в сфері соціалізації бізнесу. Визначено необхідність та напрямки управління такт нематеріальним активом підприємства, як корпоративна репутація.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5588
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
0140-108-110.pdf188.34 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.