Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5587
Назва: Міждисциплінарний підхід як методологічна основа дослідження процесу соціалізації бізнесу
Автори: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Ключові слова: соціальна відповідальність бізнесу;бізнес;ринкові відносини;бізнес-середовище
Дата публікації: 2008
Серія/номер: Економіка. Менеджмент і маркетинг невиробничої сфери: теорія, практика, перспективи: матер. міжнар. наук.-практ. конф. студентів і молодих вчених, м. Ялта, 17-19 квіт. 2008 р.;Ч. 1 (С. 44-45)
Короткий огляд (реферат): UK: В статті розглянуто специфіку методологічної основи дослідження процесу становлення соціальної відповідальності бізнесу в Україні. EN: The article is about the specific methodology of researching the social responsibility of Ukrainian business.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5587
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
0130-97-98.pdf157.66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.