Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5582
Назва: | Проблеми мотивації студентів при проходженні виробничої практики в умовах формування економіки, заснованої на знаннях |
Автори: | Коноваленко, Анастасія Сергіївна Коноваленко, Анастасия Сергеевна Konovalenko, Anastasiia |
Ключові слова: | індивідуальний підхід;виробнича практика;форми навчання;методи навчання |
Дата публікації: | 2007 |
Серія/номер: | Стратегии развития Украины в глобальной среде [за матеріалами Міжнар. наук.-практ. конф. 26-28 окт. 2007 р.];Т. 2 (С. 88–90) |
Короткий огляд (реферат): | Перебуваючи у процесі пошуку універсальних методик навчання, протягом тривалого часу педагогіка не брала до уваги необхідність індивідуального підходу до студентів. Від цього страждала, перш за все, ефективність такої підготовки спеціалістів. Протягом багатьох десятиріч метою навчання була підготовка освіченої людини. Акцент такої концепції освіти спрямовуйся в основному на отримання та оцінку знань студентів. Необхідно зазначити, що раніше комплекс «освіта-виробництво» містив тільки два активних суб’єкта: студента і державу. Державні навчальні заклади вели підготовку студентів - потенційних працівників - для державних же установ, підприємств, організацій. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5582 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Маркетинг |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
0088-52-54.pdf | 172.14 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.