Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5557
Title: Вплив бренду на поведінку споживача
Authors: Коноваленко, Анастасія Сергіївна
Коноваленко, Анастасия Сергеевна
Konovalenko, Anastasiia
Keywords: brand;branding;company;consumer;goods;emotional choice;competitiveness;marketing;trade mark;бізнес-середовище;менеджмент;бренд;витрати ресурсів
Issue Date: 2018
Series/Report no.: Соціально-економічні проблеми розвитку бізнесу та місцевого самоврядування: тези Міжнародної науково-практичної конференції (Мелітополь, 2018 р.);С. 436-438
Abstract: UK: Враховуючи все більше загострення в Україні руху на підтримку вітчизняних виробників, для сучасних українських компаній стає необхідним реалізація ефективного брендингу як фактору посилення конкурентоспроможності. Основні задачі брендингу полягають у тому, щоб зробити бренд українського виробника відомим для потенційного споживача, а також сформувати позитивний досвід від контакту з даним продуктом та його споживанням. EN: In the article it is a question of advantages which gives effective branding to the companies-manufacturers and consumers of their goods. Identification influence of branding on users and society on the whole.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5557
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Konovalenko-Article-converted.pdf148.63 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.