Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5539
Назва: | Лінгвокоучинг як ефективний метод викладання іноземної мови |
Автори: | Мельник, Катерина В'ячеславівна Мельник, Екатерина Вячеславовна Melnyk, Kateryna Коваль, Ольга Юріївна Коваль, Ольга Юрьевна Koval, Olha |
Ключові слова: | коучинг;лінгвокоучинг;іноземні мови;використання коучингових недириктивних методик;вчитель-коуч |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | Класичний приватний університет |
Серія/номер: | Наукові досягнення, відкриття та шляхи розвитку педагогічної науки: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Запоріжжя, 25-26 травня, 2018 р.);C. 17-20 |
Короткий огляд (реферат): | Розглянуто психологічні особливості оволодіння іноземною мовою. Зазначено, що лінгвокоучинг - це процес взаємодії фахівця і учня для досягнення мети учня у вивченні іноземної мови. Коуч допомагає поставити мету вивчення іноземної мови, визначити прогалини в знаннях і навичках, та разом зі студентом складає план дій з досягнення значного для студента результату |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5539 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
Коваль_Мельник_Лінгвокоучинг.pdf | 311.83 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.