Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5539
Назва: Лінгвокоучинг як ефективний метод викладання іноземної мови
Автори: Мельник, Катерина В'ячеславівна
Мельник, Екатерина Вячеславовна
Melnyk, Kateryna
Коваль, Ольга Юріївна
Коваль, Ольга Юрьевна
Koval, Olha
Ключові слова: коучинг;лінгвокоучинг;іноземні мови;використання коучингових недириктивних методик;вчитель-коуч
Дата публікації: 2018
Видавництво: Класичний приватний університет
Серія/номер: Наукові досягнення, відкриття та шляхи розвитку педагогічної науки: матеріали Всеукраїнської науково-практичної конференції (Запоріжжя, 25-26 травня, 2018 р.);C. 17-20
Короткий огляд (реферат): Розглянуто психологічні особливості оволодіння іноземною мовою. Зазначено, що лінгвокоучинг - це процес взаємодії фахівця і учня для досягнення мети учня у вивченні іноземної мови. Коуч допомагає поставити мету вивчення іноземної мови, визначити прогалини в знаннях і навичках, та разом зі студентом складає план дій з досягнення значного для студента результату
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5539
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Коваль_Мельник_Лінгвокоучинг.pdf311.83 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.