Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5499
Назва: Застосування практичних аспектів емпіричного маркетингу в навчанні студентів
Автори: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Ключові слова: емпіричне пізнання;емпіричне дослідження;метод порівняння;метод виміру;навчальний процес;методика спостереження;маркетинг
Дата публікації: 2014
Серія/номер: Инновационные технологии в подготовке специалистов экономического профиля: материалы Международной научно- практической конференции (Симферополь, 3-4 апреля 2014 г.);С. 105 – 107
Короткий огляд (реферат): Вибір конкретного методу маркетингового дослідження за допомогою емпіричних методів залежить від поставлених цілей, особливостей досліджуваних об'єктів, уподобань і досвіду дослідника. Але кожний з цих методів дозволяє отримати студентами практичні навички роботи у напрямі маркетингових досліджень, і що дуже важливо, в рамках навчального процесу.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5499
Розташовується у зібраннях:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колокольчикова_2014_Практ_асп_емп_марк.PDF358.54 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.