Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5498
Назва: Теоретичні аспекти маркетингової діяльності сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
Інші назви: Теоретические аспекты маркетинговой деятельности сельскохозяйственных обслуживающих кооперативов
Theoretical aspects of marketing activity of agricultural attendant cooperative stores
Автори: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Ключові слова: маркетингова діяльність;обслуговуючий кооператив;товарна політика;цінова політика;стратегія;політика розподілу;контроль маркетингової діяльності;маркетинговая деятельность;обслуживающий кооператив;товарная политика;ценовая политика;стратегия;политика распределения;контроль маркетинговой деятельности;marketing activity;service cooperative;commodity policy;price policy;strategy;dissemination policy;marketing activity control
Дата публікації: 2010
Серія/номер: Економіка та управління АПК;№ 5 (С. 115 – 122)
Короткий огляд (реферат): UK: Встановлено, що маркетингова діяльність сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів в умовах ринкових відносин ґрунтується на наступних принципах: вільний вибір мети та стратегії функціонування і розвитку; спрямованість на кінцевий результат в діяльності і на довготривалу перспективу розвитку. RU: Установлено, что маркетинговая деятельность сельскохозяйственных обслуживающих кооперативов в условиях рыночных отношений базируется на следующих принципах: свободный выбор цели и стратегии функционирования и развития; направленность на конечный результат в деятельности и на долговременную перспективу развития. EN: It is set that marketing activity of agricultural attendant cooperative stores in the conditions of market relations is based on the following principles: free choice of purpose and strategy of functioning and development; orientation on an eventual result in activity and on the of long duration prospect of development
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5498
Розташовується у зібраннях:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Колокольчикова_2010Теорет_асп_марк_діяльн_СГОК.PDF360.46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.