Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5497
Title: Обґрунтування необхідності створення та механізму функціонування фермерських маркетингових структур на базі об’єднання фермерів
Authors: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Keywords: прогнозування виробничо-збутовою діяльністю;керування виробничо-збутовою діяльністю;маркетинговий аналіз;маркетингові дослідження;маркетингові структури
Issue Date: 2009
Series/Report no.: Збірник наукових праць Луганського національного аграрного університету;Т. 1 (С. 396 - 400)
Abstract: UK: Обґрунтовано актуальність вирішення проблеми реалізації продукції господарствами малого бізнесу. Проаналізовано результати анкетування фермерів на предмет самооцінки знань з питань маркетингу та його застосування на практиці. Визначено необхідність створення регіональної маркетингової служби для фермерів. Надано механізм створення та функціонування служби. RU: Обоснована актуальность решения проблем реализации продукции хозяйствами малого бизнеса. Проанализировано результаты анкетирования фермеров на предмет самооценки знаний по вопросам маркетинга та его использовании на практике. Дано обоснование необходимости создания региональной маркетинговой службы для фермеров. Представлено механизм создания и функционирования службы.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5497
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колокольчикова_2009Марк_структу_фермерів.PDF308.41 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.