Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5495
Title: Застосування елементів стратегічного планування в маркетинговій діяльності переробних підприємств
Authors: Колокольчикова, Ірина Володимирівна
Колокольчикова, Ирина Владимировна
Kolokolchykova, Iryna
Keywords: довгострокове планування;стратегічне управління;маркетингова діяльність;ділове зовнішнє середовище;маркетингові методи прийняття управлінських рішень
Issue Date: 2009
Publisher: ВДАУ
Series/Report no.: Регіональна бізнес – економіка та управління: збірник наукових праць Вінницького державного аграрного університету;№ 2 (22)(С. 34 -43)
Abstract: UK: Визначено зміст категорії «стратегічне управління» та її відмінність від категорії «довгострокове планування». Вивчені аспекти управлінської діяльності переробних підприємств. Встановлено перелік основних проблем стратегічного маркетингового планування. Показано результати застосування стратегічного планування на практиці конкретного підприємства. EN: Certainly maintenance of category «strategic management» and its difference from a category «corporate strategic planning». The aspects of administrative activity of proccessing enterprises are studied. The list of basic problems of the strategic marketing planning is set. The results of application of the strategic planning in practice of concrete enterprise are shown.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5495
Appears in Collections:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Колокольчикова2009_Стратег_план.PDF336.15 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.