Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5492
Title: Маркетингові аспекти діяльності ПрАТ «Одеський завод шампанських вин» на ринку алкогольних напоїв
Authors: Поберейко, М. М.
Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Keywords: ринок алкогольних напоїв;маркетингове дослідження;конкурентоспроможність виробництва ігристих вин
Issue Date: 2016
Series/Report no.: Проблеми та перспективи розвитку підприємництва: Матеріали Х Міжнародної науково-практичної конференції (м. Харків, 25 листопада 2016 року);Т. 3 (С. 71-72)
Abstract: Ринок алкогольних напоїв – як один із сегментів товарного ринку харчової промисловості – відіграє важливу роль у розвитку вітчизняної економіки. Маючи достатньо високу ємність і стабільно високий попит на продукцію, сфера виробництва алкогольних напоїв є привабливим об’єктом для інвестування. Тому маркетингове дослідження ринку алкогольних напоїв є актуальним для виробників, що позитивно позначається на якості продукції, підвищує рівень задоволення споживачів, зміцнює конкурентні позиції підприємств та рівень їх прибутковості. За кліматичних умов промислове виноградарство в Україні розвинуто тільки в Одеській, Миколаївській, Херсонській та Закарпатській областях, найбільшу питому вагу за площами виноградників в Україні має Одеська область – 40%.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5492
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-71-72.pdf590.45 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.