Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5487
Title: Маркетинговые исследования влияния внешних факторов на рынок молока
Other Titles: Marketing research of the influence of external factors on the milk market
Authors: Гриднева, Д. Ю.
Кулиш, Татьяна Владимировна
Куліш, Тетяна Володимирівна
Kulish, Tetiana
Keywords: маркетинговые исследования;внешние факторы;рынок молока;политико-правовые факторы;экономические факторы;демографические факторы;социально-культурные факторы;природные факторы;научно-технические факторы;marketing research;external factors;milk market;scientific and technical factors;socio-cultural factors;natural factors;demographic factors
Issue Date: 2015
Publisher: ИжГТУ имени М.Т. Калашникова
Series/Report no.: Актуальные вопросы менеджмента современной организации – 2015: сборник материалов Международной студенческой научно-практической конференции (Россия, Ижевск, 4 марта 2015 г.);(С. 319-321)
Abstract: RU: В статье раскрыты основные проблемы развития рынка молока. Выявлено влияние внеш-них факторов на рынок молока, а также определены альтернативные направления развития рынка. EN: The article reveals the basic problems of development of the milk market. The influence of exter-nal factors on the milk market was identified and alternative directions of development of the market were defined.
URI: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5487
Appears in Collections:кафедра Маркетинг

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ilovepdf_com-319-321.pdf278.44 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show full item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.