Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5486
Назва: Разработка маркетинговой товарной стратегии предприятия
Інші назви: Development of the marketing product strategy of the enterprise
Автори: Шквыря, Наталья Александровна
Шквиря, Наталя Олександрівна
Shkvyria, Natalia
Колесник, А. А.
Ключові слова: маркетинг;маркетинговая товарная стратегия;marketing;marketing product strategy
Дата публікації: 2015
Видавництво: ИжГТУ имени М.Т. Калашникова
Серія/номер: Актуальные вопросы менеджмента современной организации – 2015: сборник материалов Международной студенческой научно-практической конференции (Россия, Ижевск, 4 марта 2015 г.);(С. 276-280)
Короткий огляд (реферат): RU: В статье уточнены теоретические аспекты формирования маркетинговой товарной стратеги. На примере предприятия, которое специализируется на производстве консервированной продукции, разработана маркетинговая товарная стратегия и оценен эффект ее применения. EN: The theoretical aspects of the formation of commodity marketing product strategies are specified. By the example of the company, which specializes on the production of canned products, the market-ing product strategy is developed and the effects of its application are evaluated.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5486
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-276-280.pdf403.73 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.