Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5402
Назва: Маркетингова орієнтація діяльності молокопереробних підприємств
Автори: Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tetiana
Фірсова, Н. М.
Ключові слова: ринок молочної продукції;виробництво молокопродуктів;молокопереробні підприємства
Дата публікації: 2015
Серія/номер: Матеріали VII Міжнародної науково-практичної конференції "Тренди та інновації в сучасній економіці": тези доповідей;Ч. 4 (С. 193-196)
Короткий огляд (реферат): На сьогодні ринок молочної продукції є невід’ємною складовою народного господарства, яке займає значну роль серед продуктів харчування для споживачів. В Україні виробництво молочної продукції за останні роки має невтішні результати: зниження товарності, продуктивності корів та скорочення поголів’я, зростання збитковості та зменшення обсягів виробництва. Це зазнає зростанню цін на продукцію, зменшенню обсягів виробництва на молочні вироби також стала необізнаність ринкової інфраструктури та відносини між виробниками молока та іншими представниками галузі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5402
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-193-196.pdf362.78 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.