Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5237
Назва: Теоретичні аспекти організації моніторингу якості освіти у ВНЗ
Автори: Нестеров, Олексій Сергійович
Нестеров, Алексей Сергеевич
Nesterov, Oleksii
Бочарова, Наталія Олександрівна
Бочарова, Наталья Александровна
Bocharova, Nataliia
Ключові слова: система менеджменту якості;критерії якості;моніторинг;індикатор
Дата публікації: 2014
Видавництво: Люкс
Серія/номер: Впровадження міжнародних стандартів якості в освітній простір : матеріали міжнародної науково-методичної конференції;С.116-119
Короткий огляд (реферат): Запропоновано для визначення якості освітніх технологій використовувати підходи, пов'язані з розробкою таких комплексних характеристик об'єктів моніторингу як: ступінь інтелектуалізації змісту освіти, інтеграція змісту професійної освіти, спрямованість освітніх програм на розвиток професійної творчості
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5237
Розташовується у зібраннях:кафедра Фізичне виховання і спорт

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-116-119.pdf379.24 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.