Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5237
Назва: | Теоретичні аспекти організації моніторингу якості освіти у ВНЗ |
Автори: | Нестеров, Олексій Сергійович Нестеров, Алексей Сергеевич Nesterov, Oleksii Бочарова, Наталія Олександрівна Бочарова, Наталья Александровна Bocharova, Nataliia |
Ключові слова: | система менеджменту якості;критерії якості;моніторинг;індикатор |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Люкс |
Серія/номер: | Впровадження міжнародних стандартів якості в освітній простір : матеріали міжнародної науково-методичної конференції;С.116-119 |
Короткий огляд (реферат): | Запропоновано для визначення якості освітніх технологій використовувати підходи, пов'язані з розробкою таких комплексних характеристик об'єктів моніторингу як: ступінь інтелектуалізації змісту освіти, інтеграція змісту професійної освіти, спрямованість освітніх програм на розвиток професійної творчості |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5237 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Фізичне виховання і спорт |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_com-116-119.pdf | 379.24 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.