Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5227
Назва: Проблеми формування оптової торгівлі плодоовочевої продукції
Автори: Легеза, Дар'я Георгіївна
Легеза, Дарья Георгиевна
Leheza, Daria
Ключові слова: оптова торгівля;плодоовочева продукція;овочі;Wholesale trade;macro and microenvironment;fruit and vegetable products;economic factors;technological factors
Дата публікації: 2015
Серія/номер: Проблеми та перспективи сталого розвитку АПК: матер. міжнар. наук.-практ. конф., (м. Мелітополь, 7-14 квітня 2015 р.);Т. 3 Економічні науки (С. 17-20)
Короткий огляд (реферат): UK: У процесі поглиблення евроінтеграційних відношень постає проблема захисту вітчизняних виробників плодів та овочів. Поява на ринку європейських конкурентів особливо може вплинути на результати діяльності малих підприємств та господарств населення. Демпінг цін, невідповідність стандартам, невеликий обсяг товарної продукції, вузька спеціалізація та асортимент плодів й овочів не дає можливості тримати конкуренцію іноді і на регіональному рівні. З цього боку оптова торгівля виступає як фактор консолідації малих партій та асортименту продукції. EN: Author highlights the problem of wholesale trade formation in macro and microenvironment in theses. The expert survey reveals that economic and technological factors provide major impact on the wholesale trade of fruits and vegetables.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5227
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-17-20.pdf334.96 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.