Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5222
Назва: | Укрупнення дидактичних одиниць при вивченні фізики в коледжі та його вплив на розвиток мислення студентів |
Автори: | Міфле-Чередниченко, С. А. |
Ключові слова: | освітні технології;блочна система викладання;укрупнення дидактичних одиниць |
Дата публікації: | 2014 |
Видавництво: | Люкс |
Серія/номер: | Впровадження міжнародних стандартів якості в освітній простір : матеріали міжнародної науково-методичної конференції;С. 106-107 |
Короткий огляд (реферат): | Стаття присвячена пошуку ефективних освітніх технологій, які сприяли б насамперед розвитку мислення студентів вищої школи, та обґрунтуванню позитивних сторін практичного застосування блочної системи викладання фізики в коледжі. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5222 |
Розташовується у зібраннях: | ВСП Мелітопольський фаховий коледж ТДАТУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_com-106-108.pdf | 375.39 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.