Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5222
Назва: Укрупнення дидактичних одиниць при вивченні фізики в коледжі та його вплив на розвиток мислення студентів
Автори: Міфле-Чередниченко, С. А.
Ключові слова: освітні технології;блочна система викладання;укрупнення дидактичних одиниць
Дата публікації: 2014
Видавництво: Люкс
Серія/номер: Впровадження міжнародних стандартів якості в освітній простір : матеріали міжнародної науково-методичної конференції;С. 106-107
Короткий огляд (реферат): Стаття присвячена пошуку ефективних освітніх технологій, які сприяли б насамперед розвитку мислення студентів вищої школи, та обґрунтуванню позитивних сторін практичного застосування блочної системи викладання фізики в коледжі.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5222
Розташовується у зібраннях:ВСП Мелітопольський фаховий коледж ТДАТУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-106-108.pdf375.39 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.