Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5209
Назва: Багаторівневий зміст диференційного навчання в контексті умов Болонського процесу
Автори: Капінос, Марина Володимирівна
Капинос, Марина Владимировна
Kapinos, Maryna
Фазилова, Е. С.
Іванова, Ірина Євгенівна
Иванова, Ирина Евгеньевна
Ivanova, Iryna
Ключові слова: хімія;диференційне навчання;варіативна модель навчання;педагогічний експеримент;високий рівень знань;базовий рівень знань
Дата публікації: 2014
Серія/номер: Впровадження міжнародних стандартів якості в освітній простір : матеріали міжнародної науково-методичної конференції;С. 78-79
Короткий огляд (реферат): Розкривається рішення проблеми диференційного навчання студентів в вищих навчальних закладах.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5209
Розташовується у зібраннях:кафедра Плодоовочівництво, виноградарство та біохімія

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-78-79.pdf370.23 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.