Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5209
Назва: | Багаторівневий зміст диференційного навчання в контексті умов Болонського процесу |
Автори: | Капінос, Марина Володимирівна Капинос, Марина Владимировна Kapinos, Maryna Фазилова, Е. С. Іванова, Ірина Євгенівна Иванова, Ирина Евгеньевна Ivanova, Iryna |
Ключові слова: | хімія;диференційне навчання;варіативна модель навчання;педагогічний експеримент;високий рівень знань;базовий рівень знань |
Дата публікації: | 2014 |
Серія/номер: | Впровадження міжнародних стандартів якості в освітній простір : матеріали міжнародної науково-методичної конференції;С. 78-79 |
Короткий огляд (реферат): | Розкривається рішення проблеми диференційного навчання студентів в вищих навчальних закладах. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5209 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Плодоовочівництво, виноградарство та біохімія |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ilovepdf_com-78-79.pdf | 370.23 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.