Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5206
Назва: Маркетинговий менеджмент на предприятии: теоретические аспекты
Автори: Шевчук, Елена Юрьевна
Шевчук, Олена Юріївна
Shevchuk, Olena
Ключові слова: маркетинговый менеджмент;маркетинг;инновационные технологии
Дата публікації: 2014
Серія/номер: Наука: научно-производственный журнал: материалы VI международной научно-практическоц конференции "Дулатовские чтения 2014". Спецвыпуск "Экономические науки";№ 4-3 (С. 484-486)
Короткий огляд (реферат): RU: Доказаны, проанализированы и обобщены теоретические основы формирования маркетингового менеджмента на предприятии. Сделан анализ публикаций и исследований по формированию и функционированию маркетингового менеджмента на предприятии. Определены инструменты и принципы маркетингового менеджмента. EN: Researched, analyzed and summarized the theoretical principles of forming marketing management in the enterprise. The analysis of recent publications and studies on the formation and functioning of marketing management in the enterprise. The article outlines the tools and principles of marketing management as supporting tools and techniques of marketing management in the enterprise.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5206
Розташовується у зібраннях:кафедра Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-484-486.pdf549.17 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.