Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5198
Назва: Маркетингові дослідження споживчих переваг на ринку коньяку України
Інші назви: Маркетинговые исследование потребительских преимуществ на рынке коньяка Украины
Marketing research of consumer advantage in the cognac market Ukraine
Автори: Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Ключові слова: анкетування;маркетингові дослідження;ринок коньяку;анкетирование;маркетинговые исследования;рынок коньяка;survey;market research;market of cognac
Дата публікації: 2015
Серія/номер: Молодіжний економічний дайджест: науковий електронний журнал;№ 2-3(5-6) (С. 177-181)
Короткий огляд (реферат): UK: Визначено особливості купівельної поведінки споживачів коньяку, їх мотиви та цілі, основні фактори, що впливають на вибір покупцями коньяку. RU: Определены особенности покупательского поведения потребителей коньяка, их мотивы и цели, основные факторы, влияющие на выбор покупателями коньяка. EN: The features of consumer purchasing behavior cognac, their motivations and objectives, the main factors influencing the choice of customers cognac.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5198
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-178-182.pdf741.55 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.