Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5196
Назва: The essence and peculiarities of the development of industrial marketing in Ukraine
Автори: Shkvyria, Natalia
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Ключові слова: iIndustrial marketing;industrial market;consumer marketing;need;demand;marketing activities
Дата публікації: 2013
Серія/номер: Economics & management: proceedings of the 3rd international conference of young scientists em-2013;(P. 184-185)
Короткий огляд (реферат): In article the nature and meaning of industrial marketing in market conditions are determined. The main differences between consumer marketing of industrial marketing are systematized. Prerequisite for the development of industrial marketing in Ukraine are identified.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5196
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ilovepdf_com-184-185.pdf203.07 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.