Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5083
Назва: Дослідження поведінки споживачів на ринку молока та молочної продукції
Автори: Шквиря, С. В.
Шквиря, Наталя Олександрівна
Шквыря, Наталья Александровна
Shkvyria, Natalia
Ключові слова: поведінка споживача;молочна продукція;ринок молочної продукції
Дата публікації: 2017
Серія/номер: Тези доповідей Міжнародної науково-практичної інтернет-конференції «Маркетингові інновації в освіті, туризмі, готельно-ресторанній, харчовій індустрії та торгівлі»;(С. 353-355)
Короткий огляд (реферат): Для виявлення потреб споживачів було проведено маркетингове дослідження поведінки споживачів молока та молочної продукції. Головною ціллю дослідження є визначення ринкових потреб в молочній продукції, а також оцінка ступеня задоволення попиту на неї.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/5083
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf175.42 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.