Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4565
Назва: Туризм як чинник розвитку міжкультурної комунікації народів
Інші назви: Tourism as a factor of development of intercultural communication of peoples
Автори: Афанасьєва, Л. В.
Олексенко, Роман Іванович
Олексенко, Роман Иванович
Oleksenko, Roman
Ключові слова: міжкультурна комунікація;взаємодія;туризм;порозуміння;цивілізація;intercultural communication;interaction;tourism;understanding;civilization
Дата публікації: 2018
Серія/номер: Scientific Journal Virtus;23 (10-14)
Короткий огляд (реферат): UK: В статті розглядається вплив міжцивілізаційних та етнокультурних комунікацій на становлення та розвиток туризму в країні під впливом глобалізаційних процесів. Зазначено, що в умовах глобалізації сучасне суспільство вплетене у складну мережу процесів кроскультурної комунікації, формуючи модерні форми туристичної діяльності. Виявлено, що в контексті цивілізаційного розвитку і все більшої відкритості кордонів між державами сучасна людина отримує майже необмежені можливості контактувати з представниками інших культур. З’ясовано, що соціокультурні функції туризму дозволяють трактувати його як чинник подолання ксенофобії, непорозуміння, недовіри, ворожнечі і встановлення толерантності, взаєморозуміння, довіри, дружніх стосунків, створення передумов для вироблення стратегії розвитку людства і узгодженої її реалізації. EN: The article examines the influence of inter-civilization and ethno-cultural communications on the formation and development of tourism in the country under the influence of globalization processes. It is noted that in the conditions of globalization, modern society is interwoven into a complex network of processes of cross cultural communication, forming modern forms of tourism activity. It is revealed that in the context of civilization development and the increasing openness of borders between states, modern man receives almost unlimited opportunities to contact representatives of other cultures. It has been determined that socio-cultural tourism functions can be interpreted as a factor in overcoming xenophobia, misunderstandings, distrust, hostility and tolerance, mutual understanding, trust, friendly relations, creation of preconditions for developing a strategy for human development and its coordinated implementation.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4565
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Афанасьєва%2C Олексенко_23_ч 1_10-14-4-8.pdf623.66 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.