Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/433
Назва: Стратегічне маркетингове планування діяльності підприємств з використанням матричних методів
Автори: Куліш, Тетяна Володимирівна
Кулиш, Татьяна Владимировна
Kulish, Tatiana
Ключові слова: маркетингове планування;матричні методи
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТДАТУ, факультет економіки та бізнесу
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (18), т. 6
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/433
Розташовується у зібраннях:кафедра Маркетинг

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
401.pdf271.92 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.