Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/412
Назва: Економічна сутність та зміст маркетингу у процесі відтворення в аграрній галузі
Автори: Шведюк, В. А.
Ключові слова: маркетинг;аграрна галузь
Дата публікації: 2012
Видавництво: ТДАТУ, факультет економіки та бізнесу
Серія/номер: Збірник наукових праць Таврійського державного агротехнологічного університету (економічні науки);№ 2 (18), т. 3
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/412
Розташовується у зібраннях:кафедра Менеджмент

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
380.pdf242.49 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.