Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4118
Назва: Концептуальна модель науково-педагогічних досліджень інклюзивних процесів
Інші назви: Концептуальная модель научно-педагогических исследований инклюзивных процессов
The conceptual model of scientific and pedagogical researches of inclusive process
Автори: Сосницька, Наталя Леонідівна
Сосницкая, Наталья Леонидовна
Sosnytska, Natalia
Ключові слова: методологія;основи;науково-педагогічне дослідження;інклюзія;гетерогенність;процес;модель;концепція;методология;основы;научно-педагогическое исследование;инклюзия;гетерогенность;процесс;модель;концепция;methodology;grounds;scientific and pedagogical researches;inclusion;heterogeneity;process;model;conception
Дата публікації: 2016
Серія/номер: Український педагогічний журнал;№ 2 (С. 93-103)
Короткий огляд (реферат): UK: У статті розкрито методологічні основи моделі науково-педагогічних досліджень інклюзивних процесів, описано її основні характеристики й особливості. Проаналізовано процес формування ланцюжка теоретичних і нормативних моделей науково- педагогічних досліджень з урахуванням принципу гетерогенності. Визначено ознаки, за якими формується зміст аксіологічної моделі науково-педагогічного дослідження як методологічного орієнтира між теоретичною та нормативною моделями. RU: В статье раскрыты методологические основания модели научно-педагогических исследований инклюзивных процессов, описаны ее основные характеристики и особенности. Проанализирован процесс создания теоретических и нормативных моделей научно-педагогических исследований с учетом принципа гетерогенности. Определены признаки, по которым формируется содержание аксиологической модели научно-педагогического исследования как методологического ориентира между теоретической и нормативной моделями. EN: There have been opened methodological grounds of model of scientific and pedagogical researches of inclusive process; the main characteristics and peculiarities of it have been described. The author has analyzed the process of creating of theoretical and normative models of scientific and pedagogical researches with taking into account the principle of heterogeneity. In the article there have been defined features of forming of the content of axiological model of scientific and pedagogical researches as a methodological reference point between theoretical and normative models.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4118
Розташовується у зібраннях:Кафедра Вища математика та фізика

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
4.pdf1.71 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.