Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4075
Назва: Особливості активації пізнавальної діяльності студентів шляхом проблемного викладання лекційного матеріалу
Інші назви: Features of activating of cognitive activity of students by problem presentation of lecture material
Автори: Ткачук, В. В.
Tkachuk, V. V.
Савченко, О. О.
Savchenko, O. O.
Ключові слова: активізація пізнавальної діяльності;студенти;лекція;проблемна сітуація;проблемне навчання;діалогічне спілкування;аctivating of cognitive activity of students;lecture;problem situation;problem training;dialogic communication
Дата публікації: 2018
Видавництво: ТДАТУ
Серія/номер: Удосконалення освітньо-виховного процесу в вищому навчальному закладі : збірник науково-методичних праць;Вип. 21
Короткий огляд (реферат): UK: У статті теоретично визначено особливості організації проблемного викладання лекційного матеріалу як одного із засобів підвищення ефективності лекційних занять. EN: The article theoretically identifies the features of organizing a problematic presentation of lecture material as one of the means of increasing the effectiveness of lecture classes.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4075
Розташовується у зібраннях:ВСП Бердянський фаховий коледж ТДАТУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
31-200-204.pdf205.95 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.