Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4075
Назва: | Особливості активації пізнавальної діяльності студентів шляхом проблемного викладання лекційного матеріалу |
Інші назви: | Features of activating of cognitive activity of students by problem presentation of lecture material |
Автори: | Ткачук, В. В. Tkachuk, V. V. Савченко, О. О. Savchenko, O. O. |
Ключові слова: | активізація пізнавальної діяльності;студенти;лекція;проблемна сітуація;проблемне навчання;діалогічне спілкування;аctivating of cognitive activity of students;lecture;problem situation;problem training;dialogic communication |
Дата публікації: | 2018 |
Видавництво: | ТДАТУ |
Серія/номер: | Удосконалення освітньо-виховного процесу в вищому навчальному закладі : збірник науково-методичних праць;Вип. 21 |
Короткий огляд (реферат): | UK: У статті теоретично визначено особливості організації проблемного викладання лекційного матеріалу як одного із засобів підвищення ефективності лекційних занять. EN: The article theoretically identifies the features of organizing a problematic presentation of lecture material as one of the means of increasing the effectiveness of lecture classes. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4075 |
Розташовується у зібраннях: | ВСП Бердянський фаховий коледж ТДАТУ |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
31-200-204.pdf | 205.95 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.