Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4058
Назва: Актуальні проблеми розвитку малого та середнього підприємництва: матеріали регіональної науково-практичної конференції
Ключові слова: планування;маркетингові комунікації;плодівництво;вирощування перепелів;інноваційна діяльність;джерела персоналу;соціальний капітал;маркетингова товарна політика;роль маркетингових досліджень
Дата публікації: 12-гру-2017
Короткий огляд (реферат): Розбудова ефективної економіки у сучасних умовах можлива виключно підвищенням інтенсифікації виробництва шляхом інноваційно-технологічного розвитку. Посилення конкуренції стимулює підприємців до пошуку нових бізнес-можливостей та форм організації бізнесу. За таких умов функціонування бізнес-інкубаторів на базі вищих навчальних закладів забезпечує тісний взаємозв’язок науки та практики підприємницької діяльності. Науковці допомагають впровадженню передових технологій та науково обґрунтованих підходів, а практика бізнесу окреслює коло нових проблем та встановлює актуальні задачі наукових досліджень. Така співпраця допоможе нівелювати негативний вплив ризиків для підприємців- початківців та стане фундаментом їх подальшого розвитку.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/4058
Розташовується у зібраннях:Конференції ТДАТУ

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5-1.pdf67.33 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.