Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3988
Назва: До питання компонування спеціалізованих ширококолійних енерготехнологічних транспортних засобів для колійної системи землеробства
Інші назви: К вопросу компоновки специализированных ширококолейных энерготехнологических транспортных средств для колейной системы земледелия
To the question of design the wide span vehicles for controlled traffic farming
Автори: Кувачов, Володимир Петрович
Кувачев, Владимир Петрович
Kuvachov, Volodymyr
Ключові слова: мостове землеробство;колійне землеробство;стійкість руху;плавність руху;компонування;амплітудно-частотні характеристики;ширококолейное агросредство;мостовой трактор;устойчивость хода;плавность хода;компоновка;амплитудно-частотные характеристики;wide span vehicles;controlled traffic farming;stability;smoothness;agriculture;theoretical studies;amplitude-frequency characteristics
Дата публікації: 2016
Видавництво: КНТУ
Серія/номер: Конструювання, виробництво та експлуатація сільськогосподарських машин : загальнодерж. міжвід. наук.-техн. зб.;Вип. 46
Короткий огляд (реферат): UK: В статті розглядаються питання оптимального компонування спеціалізованих ширококолійних енерготехнологічних транспортних засобів для колійної системи землеробства з позиції їх задовільної стійкості та плавності руху. RU: В статье рассматриваются вопросы оптимального компонирования специализированных ширококолейных энерготехнологических транспортных средств для колейной системы земледелия с позиции их приемлемой устойчивости и плавности хода. EN: The purpose of this research is to increase the efficiency of the operation and use of wide span vehicles for the controlled traffic farming by selecting an optimal design scheme from the position of reasonable stability and smoothness. Based on the theory of plane-parallel movement of the wide span vehicles in vertical and horizontal planes the impact of its technological part on the amplitude-frequency characteristics testing dynamic traction system is estimated. In the variant the central mounting of agricultural implements, in contrast to the rear, improves the stability of the wide span vehicles, but significantly deteriorating the dynamics of its vertical oscillations is established.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3988
Розташовується у зібраннях:кафедра Машиновикористання в землеробстві

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
37.2016. До питання компонування .pdf428.87 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.