Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3984
Назва: Механізм удосконалення системи збуту молокопродуктів в Запорізькій області
Автори: Краснодєд, Тетяна Леонідівна
Краснодед, Татьяна Леонидовна
Krasnodied, Tetiana
Ключові слова: система збуту продукції;конкуренція на ринку;Запорізька область;збут молока;показники рентабельності продажу;реалізація молока;ціновий фактор;заготівельні підприємства
Дата публікації: 2016
Видавництво: ПДАА
Серія/номер: Маркетингове забезпечення продуктового ринку : матеріали VІІІ Міжнародної науково-практичної конференції (м. Полтава, 17-18 травня 2016 р.);
Короткий огляд (реферат): Розширення кола споживачів та удосконалення систему збуту продукції – актуальне на сьогодні питання за умов високого рівня конкуренції на ринку молокопродуктів. Це в повній мірі можна віднести до виробників «молочки» в Запорізькій області, оскільки ринок регіону не характеризується раціональною структурою каналів реалізації молока та молочного асортименту товарів і зазначена проблема майже не висвітлювалось раніше в наукових публікаціях.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3984
Розташовується у зібраннях:кафедра Бізнес-консалтинг та міжнародний туризм

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Краснодєд (тези 37) 15-16.pdf138.62 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.