Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3915
Назва: | Теоретичне дослідження стійкості руху комбінованого машинно-тракторного агрегату |
Автори: | Булгаков, Володимир Михайлович Булгаков, Владимир Михайлович Bulgakov, Volodymyr Адамчук, В. В. Петриченко, Є. А. Надикто, Володимир Трохимович Надыкто, Владимир Трофимович Nadykto, Volodymyr Кувачов, Володимир Петрович Кувачев, Владимир Петрович Kuvachov, Volodymyr |
Ключові слова: | комбінований агрегат;удобрювально-посівний агрегат;диференційні рівняння;рішення на ПК |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | Вісник аграрної науки;№ 5 |
Короткий огляд (реферат): | Установлено, що динамічна система комбінованого удобрювально-посівного агрегату є консервативною з практично відсутніми дисипативними процесами. З позиції стійкого руху розроблена математична модель його функціонування у поздовжньо-горизонтальній площині дає змогу обґрунтувати конструктивні і кінематичні параметри. Залежно від поверхні оброблюваного поля відпрацювання динамічною системою комбінованого удобрювально-посівного агрегату коливань кута повороту керованих коліс агрегатованого трактора здійснюється бажано без підсилення в частотному діапазоні 0,210 – 0,295 с – 1. При цьому більші його значення характерні для роботи агрегату на більш розпушеному ґрунті, а менші — на більш твердому. На частотах коливань кута повороту керованих коліс агрегатованого трактора менших за 0,24 с – 1 бажано збільшення відстані від точок причепа тукової і зернової сівалок до центрів їх мас з 1,15 до 3,15 м, а на частотах більших за 0,3 с – 1 небажано, оскільки динамічна система відтворює керуючий вплив із недорегулюванням.Такий висновок можна зробити і стосовно вибору довжини сниці тукової і зернової сівалок. Відміна полягає у тому, що бажаний частотний діапазон коливань кута повороту керованих коліс агрегатованого трактора є дещо вужчим 0,23 – 0,26 с – 1. При цьому межею збільшення довжини сниці тукової сівалки є таке його значення, яке зумовлюватиме безаварійну повороткість комбінованого агрегату. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3915 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Машиновикористання в землеробстві |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
14.2017.Теоретичне дослідження стійкості руху.pdf | 1.29 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.