Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3915
Назва: Теоретичне дослідження стійкості руху комбінованого машинно-тракторного агрегату
Автори: Булгаков, Володимир Михайлович
Булгаков, Владимир Михайлович
Bulgakov, Volodymyr
Адамчук, В. В.
Петриченко, Є. А.
Надикто, Володимир Трохимович
Надыкто, Владимир Трофимович
Nadykto, Volodymyr
Кувачов, Володимир Петрович
Кувачев, Владимир Петрович
Kuvachov, Volodymyr
Ключові слова: комбінований агрегат;удобрювально-посівний агрегат;диференційні рівняння;рішення на ПК
Дата публікації: 2017
Серія/номер: Вісник аграрної науки;№ 5
Короткий огляд (реферат): Установлено, що динамічна система комбінованого удобрювально-посівного агрегату є консервативною з практично відсутніми дисипативними процесами. З позиції стійкого руху розроблена математична модель його функціонування у поздовжньо-горизонтальній площині дає змогу обґрунтувати конструктивні і кінематичні параметри. Залежно від поверхні оброблюваного поля відпрацювання динамічною системою комбінованого удобрювально-посівного агрегату коливань кута повороту керованих коліс агрегатованого трактора здійснюється бажано без підсилення в частотному діапазоні 0,210 – 0,295 с – 1. При цьому більші його значення характерні для роботи агрегату на більш розпушеному ґрунті, а менші — на більш твердому. На частотах коливань кута повороту керованих коліс агрегатованого трактора менших за 0,24 с – 1 бажано збільшення відстані від точок причепа тукової і зернової сівалок до центрів їх мас з 1,15 до 3,15 м, а на частотах більших за 0,3 с – 1 небажано, оскільки динамічна система відтворює керуючий вплив із недорегулюванням.Такий висновок можна зробити і стосовно вибору довжини сниці тукової і зернової сівалок. Відміна полягає у тому, що бажаний частотний діапазон коливань кута повороту керованих коліс агрегатованого трактора є дещо вужчим 0,23 – 0,26 с – 1. При цьому межею збільшення довжини сниці тукової сівалки є таке його значення, яке зумовлюватиме безаварійну повороткість комбінованого агрегату.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3915
Розташовується у зібраннях:кафедра Машиновикористання в землеробстві

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
14.2017.Теоретичне дослідження стійкості руху.pdf1.29 MBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.