Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3907
Назва: Механіко-технологічні основи використання спеціалізованих ширококолійних агрозасобів
Інші назви: Механико-технологические основы использования специализированных ширококолейных агросредств
Mechanical-technological basics of using wide span tractor (vehicle)
Автори: Кувачов, Володимир Петрович
Кувачев, Владимир Петрович
Kuvachov, Volodymyr
Ключові слова: колійна система землеробства;ширококолійний агрозасіб;інженерна зона;землекористування;колейная система земледелия;ширококолейное агросредство;инженерная зона;землеиспользование;controlled traffic farming;wide span tractor (vehicle);engineering area;the use of land
Дата публікації: 2017
Серія/номер: Техніка, енергетика, транспорт АПК;Вип. 2 (97)
Короткий огляд (реферат): UK: Економічний ефект, який можна отримати при впровадженні колійної системи землеробства, безпосередньо визначений втратами площі поля під інженерну зону, призначену для руху спеціалізованих ширококолійних агрозасобів. Наскільки ефективною буде організована площа поля для руху спеціалізованих ширококолійних агрозасобів, настільки будуть задовільними і показники землекористування в колійній системі землеробства. Метою досліджень є обґрунтування конструктивних та інших параметрів спеціалізованих ширококолійних агрозасобів з позиції ефективного землекористування в колійній системі землеробства. Теоретичні дослідження, синтез конструктивних схем і параметрів спеціалізованих ширококолійних агрозасобів здійснювався шляхом моделювання на ПК умов його функціонування. В основу методів дослідження покладені основні положення вищої математики і теоретичної механіки з використанням пакету Mathcad. В результаті досліджень встановлено, що планування поля під колійну систему землеробства з використанням спеціалізованих ширококолійних агрозасобів має враховувати ширину їх колії і параметри транспортної системи. Використання сучасних зразків спеціалізованих ширококолійних агрозасобів з шириною колії понад 7,5 м дозволяє досягати величини втрат площі поля під інженерну зону не більше 5-6%, що є досить прийнятним. Практичне використання спеціалізованих ширококолійних агрозасобів в колійній системі землеробства вимагає обґрунтування принципів їх автоматичного водіння, що дозволить максимально зменшити втрати площі поля під інженерну зону мінімум в 1,5 рази. RU: Экономический эффект, который можно получить при внедрении колейной системы земледелия, непосредственно определен потерями площади поля под инженерную зону, предназначенную для движения специализированных ширококолейных агросредств. Насколько эффективной будет организована площадь поля для движения специализированных ширококолейных агросредств, настолько будут удовлетворительными и показатели землеиспользования в колейной системе земледелия. Целью исследований является обоснование конструктивных и других параметров специализированных ширококолейных агросредств с позиции эффективного землепользования в колейной системе земледелия. Теоретические исследования, синтез конструктивных схем и параметров специализированных ширококолейных агросредств осуществлялся путем моделирования на ПК условий его функционирования. В основу методов исследования положены основные положения высшей математики и теоретической механики с использованием пакета Mathcad. В результате исследований установлено, что планировка поля под колейную систему земледелия с использованием специализированных ширококолейных агросредств должен учитывать ширину их колеи и параметры транспортной системы. Использование современных моделей специализированных ширококолейных агросредств с шириной колеи 7,5 м позволяет достигать величины потерь площади поля под инженерную зону не более 5-6%, что является достаточно приемлемым. Практическое использование специализированных ширококолейных агросредств в колейной системе земледелия требует обоснования принципов их автоматического вождения, что позволит максимально уменьшить потери площади поля под инженерную зону минимум в 1,5 раза. EN: The economic benefits that can be obtained by introduction of controlled traffic farming, directly determined by the losses in the field of engineering under the area intended for the movement of wide span tractor (vehicle). How effective will be organized by the area of the field for the movement of wide span tractor (vehicle), so there are satisfactory indicators use of land in controlled traffic farming. The aim of the research is the study of structural and other settings wide span tractor (vehicle) from the position of land use in controlled traffic farming. Theoretical studies, synthesis constructive schemes and parameters of a wide span tractor (vehicle) was carried out by simulation on a PC of its operating conditions. Based methods this research is based on the main provisions of the higher mathematics and theoretical mechanics using Mathcad. As a result of researches it is established that the layout of fields under controlled traffic farming with the use of a wide span tractor (vehicle) must take into account the width of their track, and the parameters of the transport system. The use of modern models of wide span tractor (vehicle) with a gauge of 7,5 m allows to achieve values of losses in the field of engineering under the area of no more than 5-6%, which is quite acceptable. Practical use of wide span tractor (vehicle) controlled traffic farming requires understanding of principles of their automatic driving, which will allow to minimize the loss of area under the field engineering area at least 1.5 times.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3907
Розташовується у зібраннях:кафедра Машиновикористання в землеробстві

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
10.2017.МЕХАНІКО-ТЕХНОЛОГІЧНІ ОСНОВИ .pdf224.46 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.