Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3714
Назва: | Формування у студентів мотивації до навчання |
Автори: | Просіна, К. М. |
Ключові слова: | професійна підготовка;мотивація;навчання;професійна компетентність |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | Соціальні та екологічні технології: актуальні проблеми теорії та практики: матеріали ІX Міжнародної інтернет конференції: Мелітополь, 25-26 травня 2017 р.; |
Короткий огляд (реферат): | Завдання професійної підготовки найбільш ефективно вирішуються при впровадженні в практику професійної освіти особистісно орієнтованої моделі, найважливішою складовою частиною якої є забезпечення мотиваційної готовності та постановка цільових орієнтирів, особистісно значущих для учня. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3714 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
2.pdf | 684.81 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.