Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3703
Назва: | Students’ feedback in the foreign language teaching: a systems theory perspective |
Автори: | Muntian, Svitlana |
Ключові слова: | academic monitoring;foreign language teaching;feedback;systems theory |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | Revista Romaneasca pentru Educatie Multidimensionala;9(2) |
Короткий огляд (реферат): | The present paper explores the systems-theoretic underpinnings of academic monitoring activities in the area of the foreign language teaching. The feedback from students is shown to be the central component of these activities. Drawing on the recent literature on the Luhmannian social systems theory, the paper raises the issue of the sustainability of the educational systems concerned with the foreign language teaching. The argument is buttressed with a case study from the Tavria State Agrotechnological University in Melitopol, Ukraine. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3703 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
35. Мунтян С.Г..pdf | 812.51 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.