Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3700
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМунтян, Світлана Геннадіївна-
dc.contributor.authorМунтян, Светлана Геннадиевнаuk
dc.contributor.authorMuntian, Svitlanauk
dc.date.accessioned2018-06-04T10:48:48Z-
dc.date.available2018-06-04T10:48:48Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3700-
dc.description.abstractМета статті – показати найбільш прийнятні для наших умов способи реалізації даного підходу на заняттях з іноземної мови професійного спрямування. Практичний досвід свідчить, що одним з ефективних шляхів реалізації індивідуалізації та диференціації навчання в умовах обмеженої кількості аудиторних занять з дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» в аграрному ВНЗ є підготовка та публічна презентація студентом індивідуальної творчої роботи, адже дана технологія безпосередньо спирається на програмний зміст навчання й через те дозволяє найбільш ефективно досягати бажаних результатів у навчальному процесі й розкривати потенційні можливості кожного студента.uk
dc.language.isoukuk
dc.relation.ispartofseriesІнноваційні напрямки розвитку інженерної освіти та захисту навколишнього середовища: Збірник праць міжнародної науково-практичної конференції;-
dc.subjectіноземна моваuk
dc.subjectсуб’єкт навчальної діяльностіuk
dc.subjectпроцес навчанняuk
dc.subjectформуюча індивідуалізаціяuk
dc.subjectрозвиваюча індивідуалізаціяuk
dc.subjectрегулююча індивідуалізаціяuk
dc.subjectмотивуюча індивідуалізаціяuk
dc.titleОрганізація індивідуальної творчої роботи студентів при навчанні їх іноземної мови професійного спрямуванняuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
32. Mунтян С.Г..pdf300.2 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.