Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3700
Назва: | Організація індивідуальної творчої роботи студентів при навчанні їх іноземної мови професійного спрямування |
Автори: | Мунтян, Світлана Геннадіївна Мунтян, Светлана Геннадиевна Muntian, Svitlana |
Ключові слова: | іноземна мова;суб’єкт навчальної діяльності;процес навчання;формуюча індивідуалізація;розвиваюча індивідуалізація;регулююча індивідуалізація;мотивуюча індивідуалізація |
Дата публікації: | 2011 |
Серія/номер: | Інноваційні напрямки розвитку інженерної освіти та захисту навколишнього середовища: Збірник праць міжнародної науково-практичної конференції; |
Короткий огляд (реферат): | Мета статті – показати найбільш прийнятні для наших умов способи реалізації даного підходу на заняттях з іноземної мови професійного спрямування. Практичний досвід свідчить, що одним з ефективних шляхів реалізації індивідуалізації та диференціації навчання в умовах обмеженої кількості аудиторних занять з дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» в аграрному ВНЗ є підготовка та публічна презентація студентом індивідуальної творчої роботи, адже дана технологія безпосередньо спирається на програмний зміст навчання й через те дозволяє найбільш ефективно досягати бажаних результатів у навчальному процесі й розкривати потенційні можливості кожного студента. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3700 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
32. Mунтян С.Г..pdf | 300.2 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.