Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3700
Назва: Організація індивідуальної творчої роботи студентів при навчанні їх іноземної мови професійного спрямування
Автори: Мунтян, Світлана Геннадіївна
Мунтян, Светлана Геннадиевна
Muntian, Svitlana
Ключові слова: іноземна мова;суб’єкт навчальної діяльності;процес навчання;формуюча індивідуалізація;розвиваюча індивідуалізація;регулююча індивідуалізація;мотивуюча індивідуалізація
Дата публікації: 2011
Серія/номер: Інноваційні напрямки розвитку інженерної освіти та захисту навколишнього середовища: Збірник праць міжнародної науково-практичної конференції;
Короткий огляд (реферат): Мета статті – показати найбільш прийнятні для наших умов способи реалізації даного підходу на заняттях з іноземної мови професійного спрямування. Практичний досвід свідчить, що одним з ефективних шляхів реалізації індивідуалізації та диференціації навчання в умовах обмеженої кількості аудиторних занять з дисципліни «Іноземна мова професійного спрямування» в аграрному ВНЗ є підготовка та публічна презентація студентом індивідуальної творчої роботи, адже дана технологія безпосередньо спирається на програмний зміст навчання й через те дозволяє найбільш ефективно досягати бажаних результатів у навчальному процесі й розкривати потенційні можливості кожного студента.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3700
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
32. Mунтян С.Г..pdf300.2 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.