Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3621
Назва: Використання веб-квестів у викладанні німецької мови професійного спрямування
Інші назви: Использование веб-квестов в преподавании профессионально ориентированного немецкого языка
Аpplication of webquests in professional german teaching
Автори: Зайцева, Наталя Володимирівна
Зайцева, Наталья Владимировна
Zaitseva, Natalia
Ключові слова: веб-квест;пізнавальна діяльність;фахові знання;особистісно-орієнтований продукт;міні-презентація;познавательная деятельность;профессиональные знания;личностно-ориентированный продукт;мини-презентация;WebQuest;cognitive activity;professional knowledge;personality-centered product;mini-presentation
Дата публікації: 2017
Серія/номер: Молодь і ринок: щомісячний науково­педагогічний журнал;№ 6 (С. 109-114)
Короткий огляд (реферат): UK: Стаття присвячена вивченню навчальної структури «веб-квест». Досліджуються особливості проведення веб-квестів на заняттях з іноземної мови зі студентами немовних факультетів, представлено перебіг і аналіз веб-квесту на занятті з німецької мови зі студентами двох спеціальностей. Обґрунтовано позитивний вплив проведення веб-квестів на підвищення мотивації і стимулювання пізнавальної та аналітичної діяльності студентів в умовах створення оригінального іншомовленнєвого продукту. RU: Статья посвящена изучению обучающей структуры «веб-квест». Исследуются особенности проведения веб-квестов на занятиях по иностранному языку со студентами неязыковых факультетов, представлены процесс проведения и анализ веб-квеста на занятии по немецкому языку со студентами двух специальностей. Обосновано положительное влияние проведения веб-квестов на повышение мотивации и стимулирование познавательной и аналитической деятельности студентов в условиях создания оригинального иноязычного продукта. EN: The article examines WebQuest as a scaffolded learning structure. The distinguishing features of a WebQuest execution at professional foreign language studies are considered and the WebQuest course and its analysis with students of two specialties in German class are presented. Positive influence of WebQuest completing on students’ increment to motivation, cognitive and analytic activity as original product creation is grounded.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3621
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
24 Zaitseva Molod fahova.pdf387.57 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.