Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3570
Назва: | Психолого-педагогічні аспекти особистісно-орієнтованого навчання |
Автори: | Жукова, Тетяна Василівна Жукова, Татьяна Васильевна Zhukova, Tetiana |
Ключові слова: | навчання;педагогика;психологія;особистість;освітній процес;знання |
Дата публікації: | 2013 |
Серія/номер: | Матеріали Міжнародної конференції "Вплив наукових досліджень=/ Wpływ badań naukowych"; |
Короткий огляд (реферат): | Одним з важливих напрямків розвитку освіти в Україні є створення передумов для формування освіченої, творчої особистості. Суспільство має створити достатні умови для розвитку кожного громадянина, формування нового мислення, нового бачення змісту життя. Особистісно-орієнтоване навчання передбачає створення умов, за яких освітній процес стає для студента особистісно значущим. Організація такого навчання потребує змін з метою формування особистісних новоутворень, вміння творчо навчатись, опрацьовуючи наукові знання і суспільний досвід стосовно до потреб практики. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3570 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
3_Психологічні проблеми особист.-орієнтован. навчання.pdf | 230.3 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.