Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3570
Назва: Психолого-педагогічні аспекти особистісно-орієнтованого навчання
Автори: Жукова, Тетяна Василівна
Жукова, Татьяна Васильевна
Zhukova, Tetiana
Ключові слова: навчання;педагогика;психологія;особистість;освітній процес;знання
Дата публікації: 2013
Серія/номер: Матеріали Міжнародної конференції "Вплив наукових досліджень=/ Wpływ badań naukowych";
Короткий огляд (реферат): Одним з важливих напрямків розвитку освіти в Україні є створення передумов для формування освіченої, творчої особистості. Суспільство має створити достатні умови для розвитку кожного громадянина, формування нового мислення, нового бачення змісту життя. Особистісно-орієнтоване навчання передбачає створення умов, за яких освітній процес стає для студента особистісно значущим. Організація такого навчання потребує змін з метою формування особистісних новоутворень, вміння творчо навчатись, опрацьовуючи наукові знання і суспільний досвід стосовно до потреб практики.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3570
Розташовується у зібраннях:кафедра Іноземні мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
3_Психологічні проблеми особист.-орієнтован. навчання.pdf230.3 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.