Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3403
Назва: | Теоретичні засади формування гендерної компетентності студентів непедагогічних спеціальностей |
Автори: | Шлєіна, Людмила Іванівна Шлеина, Людмила Ивановна Shlieina, Liudmyla |
Ключові слова: | гендерні відносини;елітарна свідомість;освіта;цінності;виховання;молодь;соціальні інститути;співтовариство |
Дата публікації: | 2017 |
Серія/номер: | Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб.наук. праць (тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору»);Вип.21, кн. 3; Том І (75) |
Короткий огляд (реферат): | Початок XXI століття став новим якісним рубежем в історії розвитку людства, адже глобалізація, інформаційна революція, гуманізація, демократизація суспільства, інтенсифікація крос-культурних комунікацій суттєво вплинули на основи соціальної системи, спричинивши глибинні зміни соціальних інститутів і практик повсякденного життя людей, їх уявлень, цінностей, міжособистісних комунікацій, моральних норм, життєвих цілей і стратегій. Зазначені перетворення призвели до необхідності осягнення складних онтологічних проблем нової реальності з метою вироблення комплексної стратегії адекватного протистояння новим цивілізаційним викликам та актуалізували проблему щодо формування нової інфраструктури соціальних взаємовідносин, особистісних комунікацій (зокрема ґендерних), які потребують належного методологічного забезпечення. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3403 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Суспільно-гуманітарні науки |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
1.pdf | 263.89 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.