Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3403
Назва: Теоретичні засади формування гендерної компетентності студентів непедагогічних спеціальностей
Автори: Шлєіна, Людмила Іванівна
Шлеина, Людмила Ивановна
Shlieina, Liudmyla
Ключові слова: гендерні відносини;елітарна свідомість;освіта;цінності;виховання;молодь;соціальні інститути;співтовариство
Дата публікації: 2017
Серія/номер: Теоретико-методичні проблеми виховання дітей та учнівської молоді: зб.наук. праць (тематичний випуск «Вища освіта України у контексті інтеграції до європейського освітнього простору»);Вип.21, кн. 3; Том І (75)
Короткий огляд (реферат): Початок XXI століття став новим якісним рубежем в історії розвитку людства, адже глобалізація, інформаційна революція, гуманізація, демократизація суспільства, інтенсифікація крос-культурних комунікацій суттєво вплинули на основи соціальної системи, спричинивши глибинні зміни соціальних інститутів і практик повсякденного життя людей, їх уявлень, цінностей, міжособистісних комунікацій, моральних норм, життєвих цілей і стратегій. Зазначені перетворення призвели до необхідності осягнення складних онтологічних проблем нової реальності з метою вироблення комплексної стратегії адекватного протистояння новим цивілізаційним викликам та актуалізували проблему щодо формування нової інфраструктури соціальних взаємовідносин, особистісних комунікацій (зокрема ґендерних), які потребують належного методологічного забезпечення.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/3403
Розташовується у зібраннях:кафедра Суспільно-гуманітарні науки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
1.pdf263.89 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.