Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2916
Назва: Соціальний капітал підприємницької мережі
Автори: Грицаєнко, Микола Ігорович
Грицаенко, Николай Игоревич
Hrytsaienko, Mykola
Ключові слова: соціальний капітал;дослідження;економічна діяльність;проблематика соціального капіталу;інституціональні утворення;взаємозв’язок;розвиток підприємницьких мереж;формування підприємницької мережі
Дата публікації: 2017
Серія/номер: Економічні перспективи підприємництва в Україні : матеріали Міжнародної науково-практичної Інтернет-конференції (Ірпінь, 26-27 жовтня 2017 р.);
Короткий огляд (реферат): Вплив загальносвітових тенденцій та інтеграція українського ринку в глобальну економіку обумовлюють необхідність пошуку якісно нових ресурсів розвитку національної економіки, одним з яких є соціальний капітал як передумова створення та результат функціонування підприємницьких мереж. Соціальний капітал формується на основі взаємовідносин всередині груп людей, які поєднуються завдяки спільним інтересам і підтримують неформальні контакти з метою взаємної вигоди й допомоги. Соціальний капітал нерозривно пов’язаний з інституціональними утвореннями, у буквальному сенсі формується завдяки ним.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2916
Розташовується у зібраннях:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
33.pdf726.21 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.