Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2796
Назва: Диференціація та концентрація регіонів на ринку кави України
Автори: Завадських, Ганна Миколаївна
Завадских, Анна Николаевна
Zavadskykh, Hanna
Ключові слова: ринок кави;групування;концентрація і диференціація на ринку кави;коефіцієнт локалізації;щільність розподілу на ринку кави;coffee market;grouping;concentration;and differentiation in the coffee market;the coefficient of localization;the density distribution in the coffee market
Дата публікації: 2016
Видавництво: Люкс
Серія/номер: Збірник наукових праць ТДАТУ;№2 (31)
Короткий огляд (реферат): UK: З метою визначення рівня диференціації регіонів країни за обсягами продажу кави за допомогою методу статистичного групування в роботі визначено 5 груп. Для кожної групи розраховано показники диференціації та концентрації в межах регіонального розподілу на ринку кави. Встановлено, що iз збiльшенням обсягiв продажу кави в регiонах України спостерiгається коливання виручки вiд реалізації кави та роздрiбного товарообороту торгівельної мережi. Для кількісної оцінки ступеня нерівномірності розподілу регіонів за обсягами продажу кави розраховано коефіцієнти локалізації, концентрації, коефіцієнт Джині та Херфіндаля. Ступінь нерівномірності та концентрації розподілу регіонів України за продажем кави зобразили графічно за допомогою кривої Лоренца. Здійснено ряд узагальнюючих висновків щодо нерівномірності розподілу регіонів за продажем кави. EN: Statement of the problems. In Ukraine coffee market is one of the most rapid. The article describes the indicators of differentiation and concentration within the regional distribution in the coffee market. Results of research. Like most consumer products, the coffee products of the population of different regions of Ukraine consumes in different ways. The demand for coffee in Ukraine depends on the region of consumption. In the West of Ukraine and in Kiev, the most actively consume organic coffee, and in the East the opposite. In all regions, the majority of potential customers are concentrated in the regional centers. To confirm the level of differentiation of regions of Ukraine for the sale of coffee through the use of statistical grouping method, we determined the group of regions in terms of market coffee. It should be noted that with the increase in coffee sales in the regions of Ukraine, the observed fluctuations increase and decrease revenue from sales and retail turnover of outlet chain. Conclusions. The values of coefficients of localization, concentration, Gini coefficients and Herfindahl and the image of the Lorenz curve indicates relatively high concentration of coffee sales by regions of the country, there is a fair degree of uneven distribution of regions by the level of coffee sales. In the case of aggravation of crisis in Ukraine coffee market may fall into a prolonged recession with declining consumption rates to the level of 90-ies, and the tendency of gradual transition of customers from the cheapest grades up to a higher quality, even the expensive and elite coffee, can change to the opposite.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2796
Розташовується у зібраннях:кафедра Підприємництво, торгівля та біржова діяльність

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
5.pdf300.87 kBAdobe PDFЕскіз
Переглянути/Відкрити
Показати повний опис матеріалу Перевірити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.