Tsatu logo
ISSN: 2524-0714

Please use this identifier to cite or link to this item: http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2529
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКараєва, Тетяна В'ячеславівна-
dc.contributor.authorКараева, Татьяна Вячеславовнаuk
dc.contributor.authorKaraieva, Tetianauk
dc.date.accessioned2018-04-18T11:14:41Z-
dc.date.available2018-04-18T11:14:41Z-
dc.date.issued2011-
dc.identifier.urihttp://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2529-
dc.description.abstractПроведення педагогічного експерименту передбачає проведення кількісної оцінки визначення набутих студентами вмінь за показниками, що характеризують ефективність методики, яка перевіряється. Кількісна оцінка потребує оперування поняттями фактор, показник, критерій, параметр.uk
dc.language.isoukuk
dc.publisherвидавець Букаєв Вадим Вікторовичuk
dc.relation.ispartofseriesМатеріали міжнародної науково-практичної конференції «Вища освіта в сучасному суспільстві: шляхи оновлення та засоби реформування»;-
dc.subjectпедагогікаuk
dc.subjectекспериментuk
dc.subjectвмінняuk
dc.subjectпоказникиuk
dc.subjectпараметрuk
dc.subjectкритерійuk
dc.subjectпедагогічний експериментuk
dc.titleФормування значень показників педагогічного експериментуuk
dc.typeWorking Paperuk
Appears in Collections:кафедра Іноземні мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
8.pdf108.69 kBAdobe PDFThumbnail
View/Open
Show simple item record ???jsp.display-item.check???


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.