Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2529
Назва: | Формування значень показників педагогічного експерименту |
Автори: | Караєва, Тетяна В'ячеславівна Караева, Татьяна Вячеславовна Karaieva, Tetiana |
Ключові слова: | педагогіка;експеримент;вміння;показники;параметр;критерій;педагогічний експеримент |
Дата публікації: | 2011 |
Видавництво: | видавець Букаєв Вадим Вікторович |
Серія/номер: | Матеріали міжнародної науково-практичної конференції «Вища освіта в сучасному суспільстві: шляхи оновлення та засоби реформування»; |
Короткий огляд (реферат): | Проведення педагогічного експерименту передбачає проведення кількісної оцінки визначення набутих студентами вмінь за показниками, що характеризують ефективність методики, яка перевіряється. Кількісна оцінка потребує оперування поняттями фактор, показник, критерій, параметр. |
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): | http://elar.tsatu.edu.ua/handle/123456789/2529 |
Розташовується у зібраннях: | кафедра Іноземні мови |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
8.pdf | 108.69 kB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Показати повний опис матеріалу
CORE Recommender
Перевірити
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.